Det vilda fotbollsgänget 2
Det vilda fotbollsgänget är tillbaka! Den här gången måste de inte bara försvara trofeéernas trofé, Djävulsravinen, och makten över staden mot det fruktade skategänget, Flammenmützen, utan – chock och fasa – de måste också kämpa för Vanessa (en flicka, minsann!) som blivit kär i deras ledare! Men mottot gäller fortfarande: ”Om du vill vara cool, måste du vara vild.”