Det vilda fotbollsgänget 3
Förrädaren Fabi utmanar Det vilda fotbollsgänget på den ultimata duellen – en match mot flicklaget "Värsta bestarna". Killarna måste nu ge sig ut på en äventyrlig resa med många hinder på vägen för att visa att de fortfarande är det vildaste laget i världen.