The Cradle Will Rock
En juvelerarbutik blir rånad och både Melinda och Delia råkar bli vittnen. En kort tid efteråt blir Melinda kontaktad av en ande som vill ha hjälp med att nå fram till sin fru. När hon åker till änkans hem för att leverera meddelandet visar det sig att rånaren befinner sig i huset. Melinda blir inlåst i en källare och fruktar för sitt liv när hon plötsligt inser att anden också varit med i rånet.
När en juvelerarbutik blir rånad råkar både Melinda och Delia bli vittnen till brottet. En kort tid efter rånet blir Melinda kontaktad av en ande som vill ha hjälp med att nå fram till sin sörjande fru. När hon åker till änkans hus för att leverera meddelandet visar det sig att rånaren också befinner sig i huset. Melinda blir inlåst i en källare och fruktar för sitt liv när hon plötsligt inser att anden också hade del i rånet, och att han är den ende som vet var bytet är gömt.