Homecoming
En tonårig pojkes ande söker upp Melinda för att få hjälp att hitta sin biologiska mamma. Melinda, som är osäker var hon ska börja, söker upp pojkens adoptivmamma och får höra att hans biologiska mamma aldrig ville lära känna sin son. När hon träffar den biologiska mamman behöver hon få med sig en kärleksbekräftelse som hon kan förmedla till pojken, så att han kan få ro och gå vidare.