Disney Channel Holiday House Party
BUNK'D stjärnan Miranda May håller i denna sketchspecial för högtiden med en skara av Disney Channels fanfavoriter. Filmat hemma hos stjärnorna bjuder denna special på fantasifulla och underhållande sketcher inklusive en dryg social media-influencer som besöks av tre julspöken, en dörrkamera som fångar tomtens olyckshändelser på julafton och en trailer för en musikparodi vid namn "Pre-School Musical".