Disneys underbara värld presenterar Den Lilla Sjöjungfrun Live!
Den här specialaren som hyllar den tecknade klassiska originalfilmen och dess tidlösa musik tar med tittarna på ett magiskt äventyr under havet när livemusikalframträdanden av en stjärnspäckad ensemble vävs in i visningen av originalfilmen. Det här otroliga hybrid-formatet innehåller vackert intrikata scener och kostymer, med musik från den tecknade originalfilmen.