Dom Hemingway
Jude Law stjäl föreställningen som Dom Hemingway, en legendarisk kassaskåpstjuv med kort stubin och långt minne, som tänker ta det han har förtjänat efter 12 år i fängelse.
Jude Law stjäl föreställningen som Dom Hemingway, en legendarisk kassaskåpstjuv med kort stubin och långt minne, som tänker ta det han har förtjänat efter 12 år i fängelse. När inkasseringen går fel försöker Dom återuppta kontakten med sin dotter (Emilia Clarke), bara för att åter frestas av de saker han gör bäst: öppna kassaskåp och knacka skallar!