Double Take
Insnärjd i en penningtvättshärva som handlar om hisnande summor tvingas den ärlige investeringsbankiren Daryl Chase (Orlando Jones) plötsligt fly från FBI. På sin flykt byter han identitet med den skrävlande, skumma småtjuven Freddy Tiffany (Eddie Griffin).
Hysteriskt rolig och full av fartfylld spänning. De unga, populära komedistjärnorna Eddie Griffin och Orlando Jones slår sig samman i ett fartfyllt äventyr i samma anda som Blue Streak och Rush Hour. Snärjd i en penningtvättshärva involverande hisnande summor tvingas den ärlige investeringsbankiren Daryl Chase (Jones) plötsligt att fly från FBI. På sin flykt byter han identitet med den skrävlande, skumma småtjuven Freddy Tiffany (Griffin). När han därefter flyr mot den mexikanska gränsen, i ett försök att lokalisera den enda personen som kan rentvå hans namn, upptäcker Daryl att hans nya alias är ännu mer eftersökt än vad han själv är. Här väntar hysteriskt roliga skådespelarprestationer och oavbruten spänning runt varje hörn. Spänn fast dig för en tumultartad bilfärd när detta oerhört omaka par bjuder på skrattsalvor i hög hastighet!