Dr. Dolittle 2
Dr Dolittle leker Amor åt en förvirrad cirkusbjörn för att hjälpa djuren i skogen att rädda sitt hem. Med hjälp av hans sjabbiga,tokiga djurvänner ska dr Dolittle lära en förvuxen björn om kärlekens vägar för att rädda både djuren och hans hem!