Drömmarnas land
Från den skickliga berättaren Jim Sheridan (Min vänstra fot, I faderns namn) kommer en djupt personlig och stark berättelse om en fattig irländsk familj som söker ett bättre liv i USA. Genom de två hjältinnornas vidöppna ögon förvandlar Sheridan en förödande mänsklig tragedi till en fängslande, humoristisk berättelse om minnen, hemligheter, kärlek, förlust och att börja om.