Dude, Where's My Car?
Ashton Kutcher och Seann William Scott spelar rollerna som två pundare som inte minns den vilda natten innan och som upptäcker att de var inblandade i sex, droger och intergalaktiskt spioneri.
Ashton Kutcher och Seann William Scott spelar huvudrollerna i denna otroligt roliga komedi som Jesse och Chester, två festkillar som vaknar upp en morgon och upptäcker att Jesses bil är borta - liksom deras minne om vad som hände kvällen innan. När de går tillbaka steg för steg, så hittar de snygga utomjordiska tjejer, undviker mordiska strutsar och försöker lugna ner sina irriterade flickvänner i det här otroligt schyyysta komediäventyret.