Dyka med delfiner
Vi får följa filmandet av Disneynatures “Delfinrevet”, historien om den unge flasknosdelfinen Echo som är hemmahörande i Stilla Havet. Från surfning med delfiner i Sydafrika till dans med knölvalar runt Hawaii, sträcker sig filmskaparna verkligen långt – och djupt – för att sprida nytt ljus över havets mysterier. Forskaren Céline Cousteau är berättarrösten i den engelskspråkiga versionen.