Love Never Dies
Melinda är väldigt orolig över att Andrea blir influerad av Wide Brim, och inte kommer att gå över till den andra sidan. Hon åker och träffar professor Rick Payne, en expert på ockult historia, för att se om han kan identifiera Wide Brim för att vinna kampen om sin väns öde. Samtidigt planerar en ung man som verkar vara besatt av Melinda att flyga från Seattle för att träffa henne.