El plan
Tre arbetslösa vänner träffas för att genomföra en plan, men deras bil går sönder. Medan de letar efter en annan bil så uppstår en mängd upprörande gräl. Sanningen som kommer fram från deras personliga eländen kommer att förändra deras vänskap för alltid. Å andra sidan så har de ingen tid att förlora. Varje minut räknas i deras strävan att hinna genomföra planen.