Enough Said
För att få något annat att tänka på medan hennes älskade dotter förbereder sig för att lämna boet för college, börjar en skild massös dejta en söt men lite ovetande man som hon kommer bra överens med, bara för att upptäcka att han är hennes nya väninnas före detta make.
Eva (Julia Louis-Dreyfus) är en frånskild mamma med utflugna barn som undrar över sin nästa akt. Sedan möter hon Marianne (Catherine Keener), som förkroppsligar hennes ideal-jag. Beväpnad med en återställd syn på att vara medelålders och singel bestämmer sig Eva för att ta chansen på sitt nya kärleksintresse Albert (James Gandolfini) - en söt, rolig och likasinnad man. Saker blir komplicerade när Eva upptäcker att Albert faktiskt är Mariannes före detta make. Denna insiktsfulla komedi följer Eva när hon humoristiskt försöker jonglera de båda relationerna och undrar om hennes nya favoritväninnas katastrofala ex kan vara vägen till lyckan för henne.