Eric Clapton: The 1970s Review
Denna film, från skaparna av "Eric Clapton The 1970s Review", följer Claptons djärva musikaliska resa under sjuttiotalet. Med nya och gamla intervjuer, sällsynta bilder från framträdanden och bidrag från olika samtida, inklusive Bonnie Bramlett, Bobby Whitlock, The Albert Brothers , George Terry, Willie Perkins, Bill Halverson, Claptons biograf Marc Roberty och andra, plus en mängd andra inslag.