Ett litet mirakel - Simon Birch
Även om Simon Birch är det minsta barnet i staden så vet han innerst inne att han var född till att uträtta något stort. Han är konstant på jakt efter att uppdaga sitt livsöde, men på ett eller annat sätt lyckas han bara hamna i trubbel.
En varm och rolig succéfilm som rosats till skyarna av kritikerna. Ett litet mirakel - Simon Birch visar upp fantastiska prestationer från stjärnorna Ashley Judd och Oliver Platt i en enastående rollbesättning. Även om Simon Birch är det minsta barnet i staden, så vet han innerst inne att han var född till att uträtta något stort. Han är konstant på jakt efter att uppdaga sitt livsöde, men på ett eller annat sätt lyckas han bara hamna i trubbel. Under tiden söker Simons lojala bästa vän Joe efter sin fars identitet, en hemlighet som hans vackra moder (Jude) värnat om hela Joes liv. Upptäck den obestridliga charmen i denna varma och inspirerande film när dessa två karaktärer delar roliga och ibland tragiska med- och motgångar som för alltid kommer att knyta dem samman.