Fantasia 2000
Fantasia 2000 inspirerades av Walt Disneys vision i Fantasia och är en kreativ blandning av klassisk musik och animation, med ”Trollkarlens Lärling” och sju nya stycken. Med teknik och innovation som blandar traditionell animation med modern stil, blir detta en fest för ögon, öron och hjärta.