Flightplan
Kyle Pratts (Jodie Foster) 6-åriga dotter Julia försvinner spårlöst på 12 000 meters höjd i ett toppmodernt flygplan som hon hjälpte till med att designa.
Oscar-vinnaren Jodie Foster ger en enastående prestation i den hjärtpumpande actionthrillern Flightplan. Kyle Pratts (Foster) 6-åriga dotter Julia försvinner spårlöst på 12 000 meters höjd i ett toppmodernt flygplan som hon hjälpte till med att designa. Eller gjorde hon det? Ingen på planet tror att Julia någonsin var ombord. Och nu kan Kyle, desperat och ensam, bara räkna med sitt egna förstånd för att lösa mysteriet och rädda sin dotter. Från producenten av Apollo 13 och A Beautiful Mind är Flightplan en intensiv, spänningsfylld thriller som kommer att hålla dig på helspänn hela flygningen.