For the Boys - soldaternas sång
Med hjälp av sångerskan och dansösen Dixie Leonhard vill den amerikanska underhållaren Eddie Sparks sprida lite glädje till soldaterna under andra världskriget.
Med hjälp av sångerskan och dansösen Dixie Leonhard vill den amerikanska underhållaren Eddie Sparks sprida lite glädje till soldaterna under andra världskriget. Detta perfekta par turnerar från Nordamerika till Stilla havet för att uppträda för soldaterna.