Fritt fall
En våghalsig fallskärmsinstruktör faller pladask när en sexig och mystisk skönhet kliver in genom dörren för en lektion – och till synes kastar sig mot döden under ett fallskärmshopp!
Charlie Sheen levererar snabb spänning i detta högtflygande actionäventyr. Sheen spelar huvudrollen som Ditch Brodie, en våghalsig fallskärmsinstruktör som faller pladask när en sexig och mystisk skönhet (Natassja Kinski) kliver in genom dörren för en lektion – och till synes kastar sig mot döden under ett fallskärmshopp! Plötsligt upptäcker Sheen att han har kastats huvudstupa in i en mardrömsvärld full av intriger och bedrägeri. Han är fast i ett dödligt katt-och-råttaspel med den ryska maffian! Med pulserande spänning och sensationella fallskärmshopp kan ett höghastighetsäventyr knappast röra sig snabbare än vad Fritt Fall gör.