From Our Family to Yours
Ett barnbarn förgyller julen genom att laga sin filippinska mormors älskade Musse-gosedjur och dekorera sitt hus med filippinska jullyktor 'parols'; återupplivar en familjetradition och väcker minnen från gångna jular.