Blessings in Disguise
Melinda märker att en nyinflyttad familj beter sig underligt. Hon försöker ta reda på orsaken till det men det är bråttom, familjen och ett ungt kärlekspar hotas att slitas sönder om Melinda inte finner sanningen.