Galen identitet
Miles Pope är en kämpande svart skådespelare vars liv tar en lustig vändning till det sämre när han upptäcker en hänsynslös gangsters bäst bevakade hemlighet. För att rädda sig själv tar Miles hjälp av en excentrisk makeupartist som kokar ihop en briljant förklädnad för att dölja hans ”sanna identitet”. En lång kedja av improviserade imitationer följer när Miles antar identiteterna från alla från en Las Vegas-torped till James Browns lillebror i försök att rädda sig själv och ställa gangstern inför rätta. Du kommer att älska Galen identitet, en skrattretande actionkomedi med en fantastiskt rolig föreställning av komikern Lenny Henry.