Gentlemen Broncos
En ensam ung man som brinner för att skriva science fiction-historier får sitt manus plagierat av en känd fantasyförfattare och omgjort till en bedrövlig film av en amatör.
Samtidigt som hans galna mamma kämpar med sin modekarriär blir en ung mans knasiga science fiction-manus stulet av en avdankad författare och omgjort till en bedrövlig film av en amatörfilmare.