G.I. Jane
Den första kvinnan som någonsin fått chansen att nå en plats i de beväpnade styrkornas mest vältränade stridsenhet, Navy Seals, inser att ingen - varken mäktiga politiker, höga militärer eller hennes manliga Navy Seals-kollegor – vill att hon ska lyckas.
Demi Moore är i toppform i denna actionspäckade hit! Moore spelar den orädde löjtnant O'Neil, den första kvinnan som någonsin fått chansen att nå en plats i de beväpnade styrkornas mest vältränade stridsenhet – Navy Seals! När det blir uppenbart att ingen – varken mäktiga politiker, höga militärer eller hennes manliga Navy Seals-kollegor – vill att hon ska lyckas, blir den redan brutalt stränga träningen till en outsäglig prövning om mod och beslutsamhet.