Giving Up the Ghost
Melinda stöter ihop med ett upprörd ande, Matt, som var basebollproffs innan han omkom i en bilolycka och försöker att ta över den unge basebollspelaren Justin Cotters kropp. Justin är omedveten om kampen som sker inom honom, och Melinda måste visa honom vad som pågår så att hon kan hjälpa Justin att stå emot den starka anden Matt.