Gun Shy
En djärv narkotikaagent tappar sitt legendariska mod till följd av ett traumatiserande bråk med maffian. Han förlitar sig på stödet från en instabil terapigrupp medan han arbetar på en stor, hemlig operation.
Liam Neeson och Oliver Platt medverkar tillsammans med Sandra Bullock i denna skandalöst okonventionella komedi om vad som sker när en flitig hemlig agent plötsligt tappar sina legendariska nerver av stål! Charlie (Neeson), en respekterad narkotikaagent som traumatiserats efter en hårresande dispyt med några hänsynslösa gangsters, kan bara sköta sitt jobb med hjälp av genanta behandlingar hos en attraktiv sköterska (Bullock) och den tvivelaktiga psykoterapin tillhandahållen av en högst instabil terapigrupp. Och eftersom han är fast i en stor hemlig operation fram till att han lyckas haffa en spydig och skjutglad maffialedare som skrämmer livet ur honom (Platt), kan Charlie bara hoppas på att kunna fejka sin stentuffa image tillräckligt länge för att ro i land den sista arresteringen – och överleva! Fullspäckad med stora stjärnor och stora skratt – detta är en komedi av hög kaliber som du bara inte får missa!