Halloweentown 2
Mormor Aggie tar med Marnie till Halloweentown för att undersöka en rad konstiga händelser som har tagit bort magin från staden. Snart upptäcker de att en arg trollkarl tagit Aggies bok med trollformler och planerar att förvandla varje människa till den utklädnad de valt till halloween.