Her Infidelity
Den stilige unge läraren Grayson Kendall blir eleverna och föräldrars favorit. Den ensamma hemmafrun Lily Helms faller för honom. Eftersom hon tror att Ashs pappa, Peter, är otrogen, vänsterprasslar Lily hemma – tills hon inser att hon hade fel. Men Grayson släpper henne inte så lätt. Ingen tror Lily när hon säger att Grayson stalkar henne och att han har ett mörkt och traumatiskt förflutet.