Holy Man
Ricky Hayman (Goldblum) är en stressad ledande befattningshavare på tv-shopskanalen Good Buy som ber om ett mirakel för att lyfta nätverkets dåliga tittarsiffror och rädda hans jobb.
Den alltid lustiga Eddie Murphy spelar mot Jeff Goldblum och Kelly Preston i en uppfriskande rolig hit som upphöjer shopping till en nästan religiös upplevelse! Ricky Hayman (Goldblum) är en stressad ledande befattningshavare på tv-shopskanalen Good Buy som ber om ett mirakel för att lyfta nätverkets dåliga tittarsiffror och rädda hans jobb. Och då, från ingenstans, vandrar "G" (Murphy) in i hans liv! "G" är en skandalös, självstylad livsstilsguru med en skicklighet för att dyka upp där han inte är exakt önskad, och han fortsätter att vandra framför kamerorna precis länge nog för att utstråla den oemotståndliga stjärnkvaliteten som gör honom till den säljstimulerande frälsare Rickys nätverk har letat efter! Filmen innehåller även en mängd kändisar i en hejdlöst rolig serie av komiska reklamannonser - så du kommer säkerligen att bli ännu en nöjd kund med inget annat än beröm för Holy Man!