White Men Can't Jump
Billy Hoyle (Woody Harrelson) och Sidney Deane (Wesley Snipes) är ett oväntat par basketlirare och lurendrejare. De slår sig samman för tjäna storkovan på varenda bollplan i Los Angeles och spelar ett spel som är snabbt, farligt och roligt.