Mike and Dave Need Wedding Dates
För att undvika att genera sin familj lägger partybrorsorna Mike (Adam Devine) och Dave (Zac Efron) en onlineannons för att hitta "respektabla" dejter att ta med till deras systers bröllop på Hawaii. Istället blir pojkarna överlistade av en okontrollerbar duo (Anna Kendrick, Aubrey Plaza).
Partybröderna Mike (Adam Devine) och Dave(Zac Efron) lägger ut en annons på nätet för att hitta de perfekta dejterna (Anna Kendrick, Aubrey Plaza) till deras systers bröllop på Hawaii. Bröderna hoppades på en vild semester men blir överlistade av tjejerna som tar festandet till en helt ny nivå i den här komedin.