Hotell Marigold 2
Checka in igen för mer kärlek och skratt när nyanlända Richard Gere ansluter sig till ensemblen som återvänder för denna hjärtvärmande uppföljare till Hotell Marigold!
Komedin HOTELL MARIGOLD 2 är en efterlängtad uppföljare till den färgsprakande succén “Hotell Marigold”. Hela det sprudlande gänget är kvar på hotellet och får välkommet sällskap av den heta amerikanske hotellgästen Guy som spelas av Richard Gere. Nu drömmer ägaren Sonny (Dev Patel) om att expandera samtidigt som han planerar sitt stundande bröllop vilket leder till en del inte helt genomtänkta beslut. I den stjärnspäckade rollistan hittar vi Judi Dench, Bill Nighy, Maggie Smith, Celia Imrie, Ronald Pickup och Diana Hardcastle.