I Think I Love My Wife
En gift man (Chris Rock) som dagdrömmer om att vara med andra kvinnor får sin viljestyrka och moral prövad efter at han besöks av en gammal väns före detta älskarinna. En rolig och tankeväckande titt på glädjen och smärtan med äktenskap och förhållanden.
Richard Cooper (Chris Rock), en framgångsrik finansman med en vacker, intelligent fru och två underbara barn, verkar ha allt man kan önska. Men när han inte sitter på tunnelbanan mellan förorten och New York, går på otaliga jobbmöten, byter blöjor på barnen eller kollar på barnprogram, så tänker han bara på en sak: kvinnor.