Vilda västern
Upptäck ledtrådar från det kända stridsfältet i Montana, en ångbåt från 1800-talet och en spökstad som döljer överraskande sanningar om vilda västern.
Hollywoods version av vilda västern är ren fiktion. Så hur var livet egentligen? Vraket av en ångbåt från 1800-talet sjönk med lådor av champagne; stridsfältet vid Little Bighorn visar vad som hände under general Custers förlust; och en gammal gruvstad i Kalifornien visar en stor del av samhället som nästan har glömts bort.