Incredible! The Story of Dr. Pol
Han är vår favoritveterinär och nu avslöjar vi vad som gör honom så otrolig. I detta specialprogram berättar Dr. Jan Pol om sina mest innerliga och livsavgörande stunder. Han tar oss från sin barndom i Nederländerna då ett världskrig pågick till det nya livet i den amerikanska mellanvästern, och avslöjar en kärlekshistoria som är lika bra som på bio – detta är historian om hans otroliga liv.