Grete, from OnAir: Indiens vilda leoparder
Indien är hem till smygmästarna som stryker omkring i den djupaste djungeln och de högsta bergen. Res till Ladakh i Himalaya i jakten på snöleoparder - bergets spöken - och res till de minsta katternas rike, i nordöstra Indien. Kameramannen för vilddjur, Sandesh Kadur, är på jakt för att lära sig mer om katternas hemliga liv.