Johnson Family Vacation
Cedric the Entertainer spelar Nate Johnson som ger sig av med tre ohyfsade barn och en otillfredsställd fru på en långväga bilresa till den årliga släktträffen i Missouri.
En försäkringsman (Cedric the Entertainer) jobbar på att bonda med sina barn och separerade fru genom att ta dem på en katastroffylld bilresa till den årliga släktträffen där de tävlar mot hans självbelåtna äldre bror om utmärkelsen "Årets familj".