Roadkill
Allt är en lek när två bröder (Paul Walker och Steve Zahn) reser tvärs över USA för att hämta en vän från college (Leelee Sobieski). Det roliga tar snabbt slut när ett spratt slår fel och de förföljs av en hämndlysten lastbilschaufför som inte tänker ge upp förrän någon betalar med sitt liv.