Just My Luck
Sexiga Manhattan-bon Ashley är känd som den mest tursamma kvinnan av alla, men efter ett slumpartat romantiskt möte med Jake, som haft otur i livet, inser hon att hon bytt sitt öde mot hans.
Sexiga Manhattan-bon Ashley (Lindsay Lohan) är känd för många som den mest tursamma kvinnan av alla. Men när hon råkat på en ung man som haft otur i livet (Chris Pine) inser hon att hon bytt sitt öde mot hans.