Kampala Cycling Couriers
I Kampala etablerar fyra cykelbud, med hjälp av holländska experten Joeri Scholte, Kampala Cycling Couriers men stöter på utmaningar som testar deras beslutsamhet när framtiden för deras verksamhet blir osäker inför Joeris avresa.