Kingdom Come
När hennes man går bort kallar Raynelle Slocumb (Whoopi Goldberg) tillsammans hela klanen och familjespänningarna når en komisk nivå när de hysteriskt dysfunktionella Slocumbs återförenas.
Diverse medlemmar av en stor afroamerikansk landsortsfamilj samlas - och tar itu med en rad gamla problem som de dragits med – samtidigt som de förbereder begravningen för familjens patriark, en man som också ansvarar för att ha komplicerat deras liv med känslomässiga spänningar.