Kiss Me Goodbye
En änka besöks av hennes avlidne makes spöke som försöker förhindra hennes nya giftermål. Inspirerad av boken “Dona Flor and her two husbands” (1978) av Jorge Amado.
James Caan är ett steppdansande spöke. Jeff Bridges är en mycket levande men uppblåst man. Tillsammans utgör de den perfekta mannen till Sally Fields, en kvinna som är fångad mellan två män i denna underhållande berättelse om det övernaturliga. En vecka innan Kay ska gifta sig med den seriöse doktorn Ruper Baines dyker en objuden gäst upp: spöket av Kays charmiga men avlidna äkta make Jolly. Det värsta är att det endast är Kay som kan se eller höra Jolly. Det hela följs av ett upptåg himmelska rackartyg i en sällan skådad kärlekstriangel.