Klappjakten
Affärsmannen Howard Langston tar emot beställningar från kunder som han inte kan säga nej åt, inklusive hans son Jamie, som ber om den populäraste, nyaste actionfiguren -- Turbo Man! Men Howard har ett STORT problem. Det är julafton och Turbo Man har varit utsåld sedan Thanksgiving! Howards resa för att hitta Turbo Man blir vildare än vad han någonsin hade kunnat ana.