Kusin Bette
I aristokratfamiljen Hulot väntar en serie av sexuella otroheter, ekonomiska olyckor och manipulerad kärlek att brisera och sätta fyr på oförglömliga fyrverkerier.
Cousin Bette är en utsökt komisk fars med ett tidlöst tema av kärlek och hämnd. I aristokratfamiljen Hulot väntar en serie av sexuella otroheter, ekonomiska olyckor och manipulerad kärlek att brisera och sätta fyr på oförglömliga fyrverkerier. I händelsernas centrum står kusin Bette, en beräknande och ogift dam som tar sig an förräderiets värld.