A Grave Matter
Melinda möter en förvirrad ande som påstår att han blivit begravd på fel ställe. Till en början kan inte spöket presentera sig själv för Melinda, men han berättar att änkan som gråter vid hans gravsten varje dag inte är hans fru. Melinda försöker förtränga sina personliga känslor inför det hon är med om, så att hon kan lösa mysteriet kring vem som ligger begravd på kyrkogården.