Leroy & Stitch
Hamsterviel bryter sig ut ur fängelset och tvingar Jumba att skapa Leroy, Stitchs onda tvilling. Snart klonar sig den hemska lilla varelsen för att skapa en armé. Hinner Lilo samla sina vänner i tid?
Som belöning för att de har fångat alla 625 experiment har Lilo, Stitch, Jumba och Pleakley placerats runtom i galaxen. Dr Hamsterviel bryter sig ut ur fängelset och tvingar Jumba att skapa ett nytt experiment: Leroy, Stitchs onda tvilling. Sen klonas den lilla varelsen och blir en hel armé. Lilo och Stitch upptäcker att den enda plats där de hör hemma är tillsammans.