Safety
Disneys "Safety" är en drama inspirerad av historien om f.d Clemson University safety Ray McElrathbey, en ung man som möter flera motgångar, vars val och uthållighet hjälper honom att segra över dem alla. Med hjälp av hans lagkamrater och Clemsons samhälle, lyckas han på planen medan han samtidigt tar hand om sin 11-åriga bror Fahmarr.