Lucy in the Sky
Natalie Portman spelar i detta gripande drama, inspirerat av verkliga händelser om en astronaut som kämpar för att anpassa sig till sitt vardagliga liv efter ett transcendent uppdrag i rymden.
Natalie Portman och John Hamm har huvudrollerna i detta gripande drama, inspirerat av verkliga händelser, tagna från rubrikerna. Efter att stjärnastronauten, Lucy Cola (Portman) vinner en eftertraktad plats i ett uppdrag för NASA, blir hon rörd av förträffligheten med att vara i rymden. Men när hon återvänder till jorden känns hennes vardagsliv för litet. Hon blir snart inblandad i en kärlekstriangel som hotar hennes karriär och hennes mentala hälsa.